Masażer próżniowy antycellulitis

masażer antycelulitowy BeautyVital3000

Więcej szczegółów

8 Przedmioty

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 79 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 79 punktów lojalnościowych które mogą być zamienione na jeden bon o wartości 15,80 zł.

790,00 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Więcej informacji

Beauty Vital - masażer próżniowy (antycellulitowy)

Beauty Vital to nowoczesny masażer z technologii próżniowej. Efekt głębi intensywne
urzeczywistnia się przez podróżującego wału próżniowej. Cellulit skóra jest widocznie jędrniejsza i bardziej płynne.
Saugwellentherapie powoduje odprowadzenie wody tkankowej i odpadów w

Zwiększyć krążenie krwi i rozluźnienie sieci światłowodowej.

Skuteczność Beauty Vital był w długoterminowym badaniu na Uniwersytecie niemieckim Witten /
Herdecke wykazać imponująco. Kobiet między 30 a 50 rokiem życia były sześć miesięcy
długo leczonych Beauty Vital. Stan skóry zostało rozwiązane złożoną Computermessver-
podjechać i zbadane po leczeniu. Wynik:

• Struktura powierzchni Hauthat znacznej poprawie u wszystkich kobiet (blisko 50%)
  • Pomiar wysokości fali wykazało zmniejszenie o 36%
  • Chropowatość zmniejszyła się średnio o 20%.

Ważne! Kiedy nie stosować Beauty Vital:

Ostra skórna lub zapalenie podskórnej, wysypki, drażliwego choroby skóry (np, łuszczyca
lub pokrzywka), żylaki (także pająk żyły), choroby naczyń, skłonność do krwawień (z. B. od
terapii rozrzedzenie krwi), otwarte rany, urazy, stłuczenia, choroba Sudecka, rak, cukrzyca
i wszystkie ostre choroby. Proszę podać konsultacji z lekarzem lub farmaceutą.

Cechy:    - Potężny kompresor do generowania masaż bańką.
                            Dane techniczne: 220/230 V / 50 Hz / 20 W; Maks. Ciśnienie: 0,3 bar; Maks. Podciśnienie: 25%
                             Zegar: max. 30 minut                           - dodatki: węży, urządzenie przenośne, miękka membrana Tätschel, Tätschelmembrane gałkami,                             poduszka powietrzna, pad dzwon próżniowej

Opinie

odchudzanie