Mata ozonowa - terapia odnowy biologicznej - medyczne działanie wirusobójcze

Mata Ozonowa - terapia odnowy biologicznej

Mamy zaszczyt przedstawić Państwu niemiecką firmę DR FRENKEL,która już od 50 lat jest znanym producentem sprzętu  masażu i hydroterapii ozonowej.

Nasze produkty zawierają najnowsze rozwiązania technologiczne oparte na patentach uzyskanych podczas długoletniej obecności na rynku produktów SPA.

Mata ozonowa jest doskonałym uzupełnieniem terapii odnowy biologicznej dla osób narażonych na stres,choroby cywilizacyjne lub związane z wiekiem. Zabiegi ozonoterapii i hydromasażu pozwalają na neutralizację zakwasów i usuwają nadmiar kwasu mlekowego z mięśni, a także wzmacniają zdolność regeneracji komórek człowieka. Mata ozonowa umożliwia także leczenie kontuzji, dolegliwości bólowych lub po prostu poprawę kondycji [ właściwości motorycznych aparatu ruchowego.} oraz zapobiega procesowi starzenia się organizmu.

Mata ozonowa jest uniwersalnym urządzeniem profilaktyczno - terapeutycznym stosowanym powszechnie w sanatoriach oraz gabinetach SPA ze względu na mobilność i łatwość montażu w dowolnym zbiorniku wodnym. Udowodnione działanie wirusobójcze terapią cząstek aktywnego tlenu zawartą w każdym bąbelku wydobywającym się z maty - aktywny tlen jako wynik reakcji biochemicznej ozonu próżniowego z wodą wnika w głąb tkanek poprawiając działanie systemu immunologicznego i metabolizmu.

Urządzenie wytwarza zjonizowany mikroklimat eliminujący wirusy, bakterie ,pleśń czy szkodliwe związki chemiczne mogące powodować alergie.

Niedziela Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień